Výsledky vyhledávání pro "FDG Entertainment"
FBC: Firebreak konečně nabízí hlasový chat, aktualizace Rogue Protocol s novým módem se trochu opozdí
V kooperativní střílečce od Remedy hráči konečně najdou základní funkci, která by v žádné takové hře neměla chybět. Také si ale musí počkat o trochu déle na Horde mód Endless Shift.
Remedy kvůli FBC: Firebreak hlásí velký pokles tržeb. Ve studiu chystají novou hru
Výsledky střílečky FBC: Firebreak jsou opravdu neuspokojivé a z pohledu financí zažívá firma jedno z nejtěžších období posledních let. Remedy zažívá jedno z nejhorších období.
Šéf Remedy odstupuje po neúspěchu kooperativní akce FBC: Firebreak
Ne nadarmo se říká ševče drž se svého kopyta. Ve finském studiu Remedy se nedrželi toho, co umějí nejlépe, zkusili naskočit na trend live service her a doplatili na to.
I přes snahu o vylepšení se FBC: Firebreak stále nedaří dle představ vývojářů
Remedy je známo pro své nevšední příběhové hry jako je Alan Wake, Control či Quantum Break. Letos to ale zkusili a přinesli nám kooperační střílečku. Jak to s ní dopadlo?
FBC: Firebreak čeká roguelike mód nebo sada kosmetických předmětů na motivy Control
Skomírající kooperativní střílečku od Remedy teprve včera rozšířila zásadní aktualizace Breakpoint a tvůrci už nyní lákají na další novinky. Mezi nimi je i hlasový chat či další Crisis Kit.
Aktualizace Breakpoint pro FBC: Firebreak výrazně překope množství klíčových systémů
Zatím největší aktualizace kooperativní střílečky ze světa Control od Remedy nepřinese pouze nový obsah. Vylepší nebo zcela promění snad všechny klíčové mechaniky a herní prvky.
FBC: Firebreak drží nad vodou hlavně Xbox Game Pass a PlayStation Plus
Studio Remedy potvrdilo neuspokojivé komerční výsledky kooperativní střílečky FBC: Firebreak ze světa Control. Zájem PC hráčů zůstal za očekáváním, tvůrci tak nejvíc těží z dohod s Microsoftem a Sony.
FBC: Firebreak je pro studio Remedy krokem vedle
Kooperativní střílečka ze světa Control? To zní jako splněný sen. Realita je ovšem někde o dost jinde. FBC: Firebreak je jednoduše řečeno krokem vedle.
V dodatečné misi FBC: Firebreak budeme bojovat s nutkáním jíst plíseň
Remedy Entertainment nabídne pořádně praštěné nápady i v rámci dodatečného obsahu kooperativní střílečky FBC: Firebreak. Ta se ještě do konce roku dočká dvou bezplatných misí.
FBC: Firebreak porušuje tradici hardwarově náročných her od Remedy
Multiplayerový spin-off Control není v porovnání s dobovými HW požadavky starších titulů od Remedy tak náročný a nezabere ani moc místa na disku. Nároky však bez výjimky počítají s upscalingem.
Do dějiště Control v FBC: Firebreak se budeme moci vrátit ještě před letními prázdninami
FBC: Firebreak vyjde 17. 6. Do konce roku tvůrci hodlají zdarma vydat dvě dodatečné mise a dojde také na Deluxe edici s náloží kosmetických položek. Naopak nemáme počítat s kapelou Old Gods of Asgard.
Oheň, sníh a další živly v novém traileru lákajícím na FBC: Firebreak od Remedy
Kooperativní spin-off Control se sice odehrává v útrobách centrály agentury FBC, ale i tak se při hraní setkáme s různými přírodními živly. To dokládá nový gameplay trailer.
V FBC: Firebreak si můžete zpříjemnit léčivé sprchování. Dodatečný hratelný obsah bude vždy zdarma
Nový trailer lákající na kooperativní spin-off Control ukázal jen jednu z praštěných práciček. FBC: Firebreak má nabídnout šílenosti, které se mohou stát pouze ve hrách od Remedy.
Alan Wake 2 je pro Remedy konečně ziskový a začal plnohodnotný vývoj Control 2
Alan Wake 2 má na kontě více než 2 miliony prodaných kopií a nyní generuje zisk samotným vývojářům ze studia Remedy. V něm vzniká také Control 2, kooperativní FBC: Firebreak a Max Payne 1 & 2 Remake.
Příští rok začne plnohodnotný vývoj Control 2
Filmová společnost Annapurna Pictures bude financovat 50 % nákladů na vývoj Control 2, který naplno začne během příštího roku. Alan Wake 2 však pro Remedy stále není ziskový.
Volba výbavy v FBC: Firebreak nemusí dávat smysl
Tvůrci z Remedy Entertainment hodlají hráčům ponechat volnost v otázce volby vhodné výbavy. Tu je možné poskládat v rámci tzv. Crisis Kitů a nejen na ně se zaměřuje první vývojářský deník.
FBC: Firebreak je kooperativní first-person střílečka ze světa Control, vyjde i na Steamu a pro PS5
Kooperativní projekt od Remedy, který byl dosud znám jen pod pracovním označením Condor, byl konečně naplno představen. FBC: Firebreak je střílečka pro tři hráče, jež vyjde během příštího roku.
Fable i datum vydání Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Xbox Games Showcase přinesl věci, na které hráči čekali. Ukázal se nám nový Fable, připomenul se Starfield, Avowed i druhý díl Hellblade a nechybělo ani rozšíření k Cyberpunku. Začíná 90VTEŘIN.
Sony kupuje tvůrce Zaklínače?!
Po internetu se šíří, že Sony kupuje CD Projekt, Blizzard má vlastní umělou inteligenci a další exkluzivita přichází na počítače. Zajímá tě, která? To ti povíme v další epizodě 90VTEŘIN.
Chcete změnit pohlaví? V Blizzardu vám vyhoví!
Legenda se vrací, víc žen ve Fifě a spousta dalších novinek. To vše se událo za posledních 90 HODIN!
Veteráni z PlayStationu založili studio s investicí 100 milionů dolarů
Veteráni herního průmyslu v amerických městech Los Angeles a San Diego založili nové studio. S investicí 100 milionů dolarů chtějí vytvořit singleplayerovou AAA hru.
Nejdražší hra na světě, Xbox Live Gold má být zrušen, Titanfall není důležitý
Nový devkit Switche má mnohem více GB RAM, prequel komiks Dying Light 2, multiplayerový tým v Naughty Dog, aplikace pro odhalení Abandoned, co se stalo s WiLD a Cyberpunk 2077 je nejprodávanější hrou.
Blizzard nemá žádné hráče?!
Jsou to pro nás temné časy. A i pro Blizzard, který neustále ztrácí hráče. Za to Epic Games by rádo více hráčů získalo dalšími exkluzivitami. Tak snad nepřijdeme o vás alespoň na dalších 90VTEŘIN.
Nový aukční rekord Maria, problémy Outriders, spolupráce Remedy se Sony
Novou střílečku Outriders trápí přetížené servery. Autoři Alana Wakea a Control možná chystají exkluzivitu pro PlayStation. Na gameplay z Far Cry 6 si ještě chvilku počkáme.
The Last of Us Part II slaví ve Velké Británii obrovský start
Má jít také o nejrychleji prodávanou hru Sony pro PlayStation 4.
Sony vydala první díl ze série videí, která ukazuje různé aspekty The Last of Us Part 2
První díl „Inside the Story” se věnuje příběhu hry.
DuckTales QuackShots je pouze sen tvůrců
Skákací dobrodružství na motivy Kačeřích příběhů vznikalo, ale tvůrci Monster Boye nikdy nedostali licenci do Disney.
Přátelská soutěživost studií pomáhá s vývojem The Last of Us: Part 2
Herní studia spadající pod divizi SIE Worldwide Studios mezi sebou udržují přátelskou soutěživost, která zároveň pomáhá zlepšit každou novou hru daného studia. Díky této pomoci momentálně těží např.…